Wynajem hostess i modelek na targi – 5 powodów dlaczego warto

Wynajem hostess i modelek na targi – 5 powodów dlaczego warto

Masz firmę i chcesz zacząć brać udział w targach branżowych, dla przedsiębiorców i w innych ważnych eventach? Zastanawiasz się jak reprezentować na nich firmę? Rozważ wynajem hostess. Przedstawiamy 5 powodów, dla których warto postawić na współpracę z agencją modelek.

 

  1. Dystrybucja ulotek i gadżetów reklamowych
  2. Obsługa stoiska firmy
  3. Zachęcanie do odwiedzenia stoiska
  4. Wpływ na wizerunek firmy
  5. Zwiększenie prestiżu przedsiębiorstwa

 

1. Dystrybucja ulotek i gadżetów reklamowych

Większości z nas hostessy kojarzą się właśnie z atrakcyjnymi paniami, które z uśmiechem wręczają ulotki i inne materiały reklamowe. Bardzo często ich rola właśnie do tego się ogranicza. Jeśli na targu mamy stoisko, to jest ono jednym z wielu. Trzeba zadbać o to, by potencjalni klienci i kontrahenci podeszli właśnie do naszego. W tym pomagają właśnie hostessy. Działają na terenie całej hali czy innego miejsca, w którym odbywają się targi. Dzięki temu niejako rozszerzają zasięg firmy. Jest duża szansa, że nie tylko wręczą materiał reklamowy, ale też powiedzą coś, co skłoni uczestnika do udania się na stoisko firmy, wskażą mu drogę. Nawet jeśli efekt nie będzie aż taki, to sam fakt, że osoba odwiedzająca targi weźmie ulotkę do domu, a tam przejrzy ją na spokojnie, może przynieść skutek.

 

2. Obsługa stoiska firmy

Bardzo często, gdy właściciel firmy, osoba odpowiedzialna za marketing lub inny pracownik przedsiębiorstwa nie mogą zająć się obsługą stoiska, wynajmują w tym celu profesjonalne hostessy i hostów. To osoby doświadczone. Wiedzą, jak rozłożyć stand, co powinno się na nim znaleźć, dbają o porządek na nim i w jego otoczeniu. Zarządzają tym co dzieje się na stoisku, potrafią zająć się wieloma osobami odwiedzającymi stanowisko, wyselekcjonować zainteresowanych i im subtelnie okazać więcej uwagi, ale i uprzejmie wysłuchać innych odwiedzających. Wiedzą, jak prowadzić rozmowy, by maksymalnie wykorzystać ograniczony czas.

 

hostessa przy stoisku

 

3. Zachęcanie do odwiedzenia stoiska

Jak już wspomniano na początku, hostess i modelki na targach, rozdając gadżety reklamowe, zachęcają uczestników targów do podejścia na stoisko promowanej firmy. Mogą to robić i w inny sposób – po prostu rozmową. Dzięki doświadczeniu, umiejętnościom komunikacyjnym, otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów, są w stanie nie nachalnie, ale niezwykle zręcznie przełamać barierę i rozpocząć naturalną rozmowę (o którą trudno u wyuczonych marketingowców), by w efekcie zainteresować gościa, zaprowadzić go do stoiska firmy i tam przekazać w ręce przedstawiciela, który bardziej konkretnie podejdzie do tematu. Nasze hostessy i hości z powodzeniem reprezentują w ten sposób Klientów, czego dowodów można poszukać przeglądając nasze realizacje.

 

4. Wpływ na wizerunek firmy

Nie ma co ukrywać, że atrakcyjne i uśmiechnięte hostessy pomagają w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Co więcej, dzięki wysokiej kulturze osobistej, umiejętności słuchania i prowadzenia rozmów w taki sposób, by to gość czuł się wyróżniony, sprawiają, że cała firma, którą promują, jawi się jako wyjątkowa, a jej produkty czy usługi najlepsze spośród konkurencji.

 

hostessy na spotkaniu firmowym

 

5. Zwiększenie prestiżu przedsiębiorstwa

Nawet najlepszy stand, kompetentny przedstawiciel i wyjątkowa oferta, czy nawet wysokiej klasy gadżety reklamowe nie wpływają tak na prestiż firmy, jak wynajęcie hostess na targi. Dlaczego? Osoby obecne na eventach widzą, jak przygotowała się każda z firm. Jeśli któraś ma hostessy zaraz kojarzy się pozytywnie – jako przedsiębiorstwo, które ma pieniądze i dba o interesy klientów. Stawia zarówno na wykwalifikowanych pracowników, jak i na osoby, które zatroszczą się o pozytywne relacje i dotarcie do większej ilości zainteresowanych.

Wynajęcie hostess na targi to bardzo dobra decyzja. Dzięki nim z łatwością dotrze się do większości uczestników, rozda się ulotki i materiały reklamowe, zapewni się też większy ruch na stoisku firmowym, a w efekcie – wpłynie się pozytywnie na wizerunek i prestiż firmy.